Vaše tělo se může při snižování kalorií v jistém smyslu "bránit". Hlad, který je zprávou pro mozek a signalizuje, že je čas k jídlu, může vzrůst, když snížíme přísun kalorií. Chuť k jídlu, což je psychologický podnět k jídlu, se může také zřejmě zvýšit, když se snažíme jíst zdravěji. Ať je to vaše tělo nebo váš mozek co vás vyzývá k jídlu, oba podněty mohou být velmi silné.

Číst dál: Jak potlačit hlad bez jídla

Někteří lidé tvrdí, že v jednom tréninku Zumby můžete spálit až 800 kcal. Je to pravda, a co je nejdůležitější, může to pracovat pro vás? Zumba fitness je relativně nová móda, která převládla ve fitness světě. Stejně jako u každého nového šílenství je nabízena jako cvičení v různých prostředích, prodává se na DVD, je vidět ve videohrách i v televizních programech. Slibuje fitness a výsledky při hubnutí a to vše zábavnou formou.

Číst dál: Hubnutí se zumbou

Makroživiny sacharidy, bílkoviny a tuky jsou rozkládány v trávicím systému, takže je tělo může použít jako zdroj energie. Poté, co se staly stravitelné, je energie rozeslána po celém těle, tam, kam je to potřeba. Způsob jak jsou makroživiny rozkládány a přeměněny na energii je složitý proces, ale zde jsou uvedeny základní kroky, které popisují, jak vaše tělo mění sacharidy na energii.

Číst dál: Jak mění vaše tělo sacharidy na energii?

Můžete mít palačinky a vajíčka k snídani, krůtí sendvič k obědu a steak s brambory k večeři, a nemyslet si o tom nic, protože je to pro vás normální. Je normální, konzumovat sacharidy a bílkoviny ve stejném jídle, a je to asi něco, co jste dělali celý život. Je to ale něco, co byste měli dělat?

Číst dál: Měli byste jíst bílkoviny a sacharidy dohromady?

Cukr nemá nutriční hodnotu kromě poskytnutí kalorií. Američané konzumují asi 130 kilo cukru, každý rok, což znamená spoustu prázdných kalorií z cukru. Všechny formy cukru poskytují ~ 4 kcal/gram. Avšak určité typy sladidel poskytují kromě kalorií další živiny.

Číst dál: Zdravá přírodní sladidla

Pole dance je spíše známý jako nástroj "sexuálního" průmyslu, používaný k získání peněz od mužů. Nepochybně byl tradičně používán v sexuálním vykořisťování a v některých ohledech si získal špatné jméno. Nicméně, v posledních několika letech získal popularitu jako forma cvičení a fitnessu, osvobozuje se od "sexuálních" prvků a snaží se získat důvěryhodnost v tanečním a cvičebním světě.

Číst dál: Mohli by jste získat formu s pole dancingem?

Ovoce je bohaté na vlákninu, bohaté na vitamíny, má nízký obsah tuku a poměrně nízký obsah kalorií, takže je dobrý důvod pro tvrzení, že ovoce je zdravé jídlo, ale je možné, že příliš mnoho dobrých věcí by mohlo vést k přibývání na váze?

Číst dál: Může konzumace příliš velkého množství ovoce způsobit, že jste tlustí?

Možná jste slyšeli radu, ''snídat jako král, obědvat jako princ a večeřet jako chudák'', ale je opravdu nutné snižovat příjem kalorií, aby se zabránilo zvýšení tělesné hmotnosti?Je spousta protichůdných rad. Někteří odborníci doporučují jíst dříve v průběhu dne a v noci jen lehčí jídlo, a dokonce nejíst některé potraviny po určité době v noci, zatímco jiní soudí, že čas, kdy jíme, při přibývání na váze nerozhoduje, a že ve skutečnosti působí rozdíl ve váze celkové množství kalorií, které jíme a spálíme.

Číst dál: Působí jídlo v noci přibývání na váze?

Hubnutí může být obtížné, a zatímco je snadné s programem hubnutí začít, může být těžké pokračovat, dokud nedosáhnete výsledků, které chcete. Abyste se motivovali k tomu, abyste pokračovali ve vašem cvičení a hubnutí, budete muset vyvinout některé triky jak se zaměřit na to, co chcete dosáhnout. Zde je několik tipů, které vám mohou pomoci vás motivovat, abyste vstali z pohovky, nastartovali vaše hubnutí a udrželi je.

Číst dál: Jak se motivovat k cvičení a zhubnutí

Oves má mnoho výhod pro naše zdraví, ale mají rychle vařené instantní ovesné vločky stejné výhody?

Číst dál: Jsou instantní ovesné pokrmy zdravé?

Ve skutečnosti je to pozitivní vliv některých potravin na naší celkovou energetickou bilanci, protože k jejich ztrávení je zapotřebí větší energie, než sami obsahují. Termín negativní kalorie je pouze obecně zažitý, ale ve skutečnosti ne zcela správný.

Číst dál: Negativní kalorie jsou pozitivní

Každý kdo hubne a snaží se držet dietu si podvědomě myslí, že musí zákonitě jíst méně. Jak to ale udělat, když pak máte celý den hlad? Tady je pár dobrých rad.

Číst dál: Pocit sytosti bez zbytečného přejídání

Začínáme-li s dietou na hubnutí, je nezbytné začlenit do ní dobrý zdroj svalové bílkoviny, která má poměrně nízký obsah kalorií, a ryby jsou jejím ideálním doplňkem. Ryby jsou výživné, a přestože některé druhy jsou považovány za "mastné" nebo "olejnaté", na rozdíl od červeného masa, mají vysoký obsah zdravých omega 3 mastných kyselin a nízký obsah nezdravých nasycených tuků.

Číst dál: Ryby a hubnutí

Je běžné že během období dovolené má každý z nás tendenci se nechat hýčkat, snažit se odpočinout, dopřát si a neomezovat se. Je také běžné pít více alkoholu, jíst v restauracích a testovat místní speciality, nebo ležet celý den jen tak na pláži a slunit se. To vše vede k vyjetí ze zajetých kolejí pravidelného cvičení a porušení rovnováhy mezi příjmem a výdejem energie. Z těchto důvodů může zanechat i krátka dovolená hodně nadbytečných kilogramů a vaše celoroční snaha tak může být zcela zmařená. Zde je několik užitečných rad jak se vrátit z dovolené a vypadat ještě lépe než ní.

Číst dál: Jak se vyhnout přibírání během dovolené?

Každý kdo se rozhodl zhubnout, tak chce dosáhnout svého výsledku rychle a efektivně. Mezi zdravotníky však panuje všeobecná shoda, že redukce váhy dosažená rychle je neudržitelná a může být dokonce nebezpečná pro zdraví. Častým výsledkem je i opačný efekt, tedy zvýšení váhy v dlouhodobějším horizontu. Existuje nějaký způsob, jak dosáhnout rychlých výsledků v hubnutí zdravým způsobem? Principem crash diety je výrané omezení příjmu potravy během krátke doby, což vede k rychlé redukci váhy.

Číst dál: Crash dieta neboli nárazová dieta

Mnoho problémů spojených s naším zdravotním stavem je spojena právě s nepravidelným životním stylem. Tělo je od přírody nastaveno na pravidelný životní rytmus založený především na ročních obdobích a cyklickém střídání dne a noci. I když varovné příznaky, kterými se tělo o pravidelnost žádá, dokážeme dlouhodobě přehlížet a potlačovat, dochází k chronickým a hlavně postupným někdy až nezvratným negativním změnám v našem organismu. Šáhněte si do svědomí, jestli se pravidelně stravujete, spíte, sportujete a věnujete se svým koníčkům !

Číst dál: Pravidelnost je základem uspěchu