Diskuze o nemocech
Bolest kolen
- SimonSt
- Expert
Méně
Více
- Obdržená poděkování 1
od SimonSt
Odpověděl SimonSt pro téma Bolest kolen
Problémy s koleny má hodně moje mamka. Koupil jsem jí na zkoušku kolagen sprint a naštěstí jí pomáhá. Schody už nejsou takový problém, sejde je bez bolesti.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Liduss
- Nováček
Méně
Více
- Obdržená poděkování 0
od Liduss
Odpověděl Liduss pro téma Bolest kolen
My jsme taky netusili, ze neco takoveho je, ale rekla mi o tom znama, co pracuje jako sestricka na rehabilitacich. Jmenuje se to Cellion, vypada to jako mys k pocitaci a na okamzitauleva najdete, jak siroke to ma pouziti. Sice to stalo docela dost penez, ale pro nas je nejdulezitejsi, ze muzeme mamince aspon trosku ulevit.
- kajka5
- Pokročilý
Méně
Více
- Obdržená poděkování 1
od kajka5
Odpověděl kajka5 pro téma Bolest kolen
To něco takového existuje? A co to má vůbec být? A jak jste na to přišli? No, hlavně že to zabírá
- Liduss
- Nováček
Méně
Více
- Obdržená poděkování 0
od Liduss
Odpověděl Liduss pro téma Bolest kolen
Ano, elektrolecba neni spatny napad. My jsme porizovali takovou malou "domaci" elektrolecbu pro maminku, ma po vymene kycelniho kloubu bolesti, tak jsme si rekli, ze to zkusime. Je to pristroj, ktery masiruje i vysila elektricke impulzy a maminka uz si tolik nestezuje, tak asi opravdu funguje, coz jsme hrozne radi.
- kajka5
- Pokročilý
Méně
Více
- Obdržená poděkování 1
od kajka5
Odpověděl kajka5 pro téma Bolest kolen
Elektroléčbu v rámci rehabilitací jste zkoušela? Mně to pomohlo, když jsem nemohla kvůli bolavému rameni hýbat rukou a zvedat věci.
- Havlíček.P
- Nováček
Méně
Více
- Obdržená poděkování 0
od Havlíček.P
Odpověděl Havlíček.P pro téma Bolest kolen
Ahoj,
tak zkus navštívit ortopeda a používat Colafit, tím určitě nic nepokazíš, ba právě naopak
tak zkus navštívit ortopeda a používat Colafit, tím určitě nic nepokazíš, ba právě naopak
- jerryna
- Začátečník
Méně
Více
- Obdržená poděkování 1